Hjælp til digital ejendoms udlejningsadministration

Det at skulle stå med diverse opgaver, når man har udlejningsejendomme, og ikke lige er den store bolighaj, hvor man kan ansætte en person til at lave alt det administrative arbejde der følger i kølvandet med disse udlejnings ejendomme. Jeg må da også selv indrømme, at jeg ville være meget mere tryg som lejer, hvis jeg vidste at der var et faglig dygtigt digital ejendomsadministration bag. Alene det at der udfærdiges en lejekontrakt, som ikke har diverse mangler og som ikke lige er til at gennemskue – kræver at man har forstand på at udarbejde dem. Ligeledes er det da også meget mere betryggende at forbrugsregnskabet kører rent digitalt, så man som lejer kan følge sit forbrug løbende, og nemt kan gennemskue den opgørelse der kommer en gang om året.

Ke-admin.dk har det der skal til

Det at eje så store udlejnings ejendomme som dem der er vist på billedet, kræver en virkelig digital og organiseret administration, og her taler man ikke lige om en lille service pakke – her ville det kræve at der var styring med ejendommene og vedligeholdelse, viceværtfunktion, kontakt til myndighederne, abonnementsaftaler og forsikringer – og så er det væsentligt billigere en en fuldtidsansat medarbejder til at tage sig af disse ting. Man kan selvfølgelig også lave noget af det selv, og så videregive det man ikke selv gider at lave til ke-admin, da man selv kan sammensætte forskellige modeller for ejendoms service. Som ejendomsudlejer ville jeg også være 100% sikker på at tingene var udført til punkt og prikke.